چزا باید از سرم مو استفاده کرد؟

سرم مو چیست و چرا باید از آن استفاده کنید؟

اگر موهایی خشک، وز و بد حالت دارید، حتما اطرافیان سرم مو را به شما پیشنهاد کردند و حالا می‌خواهید بدانید سرم مو چیست ؟ همان‌طور که می‌دانید سرم مو برای حالت دادن به مو و جلوگیری از وز شدن آن استفاده می شود. اگر موهایتان خشک و شکننده شده، می توانید خیلی سریع با کمی سرم مو مشکل خود را حل کنید.

با وجود این، ممکن است هنوز در استفاده از این محصول شک داشته باشید. ما اینجاییم تا بگوییم چرا باید همین الان از آن استفاده کنید. توصیه می کنیم متن کوتاه زیر را بخوانید تا با ترکیبات تشکیل دهنده و فواید سرم مو و همچنین ویژگی های بهترین سرم مو آشنا شوید.

سرم مو چیست؟

سرم مو چیست ؟

سرم مو اساساً یک روش ابتکاری است که از موهای شما مراقبت می کند. می توانید با مصرف سرم، به آسانی به موهایتان حالت بدهید. بنابراین، موهایتان زیباتر دیده می شوند. جالب است بدانید این محصول، بیشتر در سطح مو اثر می‌ گذارد و به اعماق مو نفوذ نمی کند.

در واقع، سرم یک لایه ی حفاظتی را دور ساقه ی مو ایجاد می‌ کند. با این کار، در برابر آسیب های مختلف (عوامل محیطی، ابزارهای حرارتی حالت دهنده مو و محصولات شیمیایی) از آن محافظت می کند. سرم، بافت مو را تقویت می ‌کند و با جلوگیری از وز شدن مو و انعکاس نور، درخشش بیشتری به آن می ‌دهد.

افزون بر این، با مصرف سرم، موهایی نرم و بدون گره خواهید داشت. خلاصه، سرم مو برای تثبیت سریع حالت مو طراحی شده و می تواند جایگزینی برای نرم کننده ی های مختلف مو باشد.

سرم مو از چه موادی ساخته شده است؟

سیلیکون ماده ی اصلی انواع سرم مو موجود در بازار است. این ماده عنصری شیمیایی است که یک پوشش حافظتی پلاستیک مانند را دور ساقه ی مو ایجاد می کند. به همین دلیل، با استفاده از سرم مو موهایتان، نرم، ابریشمی و بدون گره می شوند.

همچنین، این ماده، نور تابیده شده بر موها را منعکس می کند. پس، با استفاده از آن موها درخشان به نظر می رسند. سیلیکون موجود در سرم مو بسیار سبک است. بنابراین، سبب سنگینی و ریزش مو نمی شود. علاوه بر این، سیلیکون در نهایت تبخیر می شود و روی پوست کف سر باقی نمی ماند.

مواد دیگری نیز در سرم مو استفاده می شوند مثل سرامیدها، آمینو اسیدها و نرم کننده ها. این مواد با حفظ رطوبت و پروتئین، فیبرهای مو را تقویت می کنند و شکستگی و ریزش مو را کاهش می دهند. مواد نرم کننده، ساقه ی مو را مرطوب، نرم و خوش حالت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *